استفاده شما از خدمات، نرم افزارها، محصولات و وب سایت تریدرآگاه موضوع توافقنامه قانونی بین شما (به عنوان عضو سایت) و تریدرآگاه می باشد.

 

قوانین عضویت در تریدرآگاه:

  1. عضویت در تریدرآگاه با شرط ورود اطلاعات کاربری صحیح رایگان است(تریدرآگاه این حق را دارد که عضویت افراد حقیقی یا حقوقی که مشخصات کاربری ناصحیح وارد می کنند را در همان ابتدا تایید نکرده و یا در صورت تایید غیرعمد آن به محض اطلاع حساب را معلق نماید )
  2. هر شخص یا شرکت فقط یک بار می تواند در تریدرآگاه عضو شود و در صورت مشاهده بیش از یک حساب کاربری برای یک شخص یا شرکت،تریدرآگاه حق معلق کردن این حسابها را برای خود محفوظ می دارد.
  3. عضویت در سایت منوط به تایید مدیر سایت  است و تریدرآگاه حق عدم تایید عضویت را برای خود محفوظ می دارد.
  4. اعضای سایت ملزم به رعایت قوانین و مقررات سایت می باشند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف تریدرآگاه با ذکر تذکر اجازه معلق کردن حساب را برای خود محفوظ می دارد.
  5. چنانچه عضو یک شخص حقیقی باشد باید دارای حداقل سن 18 سال جهت عضویت در سایت باشد و در صورتی که عدم صحت این مورد اثبات شود، تریدرآگاه حق معلق کردن عضویت را دارد.
  6. عضویت شما در تریدرآگاه علاوه بر این قوانین مشمول قوانین مصوب دولتی برای عضویت در این سایت می باشد. صرف زمانی کوتاه برای خواندن این قوانین اهمیت فراوانی دارد.
  7. به منظور عضویت در سایت شما موظف به پذیرش این قوانین می باشید. این قوانین در صورت:
    1. کلیک روی پذیرش قوانین سایت
    2. استفاده از خدمات سایت. در این صورت شما از نظر تریدرآگاه از قوانین و مقررات سایت اطلاع داشته اید.
  1. با عضویت در سایت شما می پذیرید که قوانین و مقررات سایت ممکن است در مواقع خاص و یا هر زمانی اصلاح شود و یا به آن اضافه گردد.

 

قوانین خدمات تریدرآگاه:

  1. تریدرآگاه نمایندگی شرکت هایی در سراسر دنیا برای سرویس دهی در اختیار دارد. در بعضی از موارد این شرکت ها یا نمایندگی ها خدمات را به شما ارائه  می دهند. این مطلب جهت آگاهی شما درج شده و این شرایط ارائه خدمات توسط نمایندگی ها و یا شرکتهای در رابطه با تریدرآگاه را می پذیرید.
  2. تریدرآگاه به طور مداوم در حال نوآوری و بهینه سازی می باشد. شما به عنوان یک عضو توافق دارید که بطور طبیعی خدماتی که تریدرآگاه ارائه می دهد در هر زمان و بدون اخطار قبلی تغییر یابد یا اصلاح شود.
  3. به عنوان بخشی از نوآوری و بهینه سازی خدمات سایت، تریدرآگاه ممکن است خدمات خود در هر قسمت خاص آن را (بصورت موقت یا لحظه ای و یا دائم) بدون اخطار قبلی متوقف کند. شما به عنوان یک عضو توافق می کنید که در این مواقع نیازی به اطلاع رسانی بصورت خاص نمی باشد.
  4. شما توافق دارید که چنانچه تریدرآگاه دسترسی به حساب شما را ممنوع، محدود و یا مسدود کرد، ممکن است از دسترسی به خدمات و امکانات سایت یا اطلاعات خود در درون حساب عضویت تان، محروم باشید.
  5. شما توافق دارید که محدودیت هایی که هم اکنون برای سایت در نظر گرفته  شده است، ممکن است در آینده تغییر کند و یا کم و زیاد شود و  تریدرآگاه این حق را دارد که در صورت استفاده بیش از موارد مقرر از خدمات رایگان سایت آن را محدود نماید.

 

رمز عبور و امنیت حساب عضویت

  1. شما توافق می کنید که مسئول امنیت و عدم فاش شدن رمز حساب خود باشید.
  2. شما توافق می کنید که مسئول هرگونه فعالیتی هستید که از طریق حساب عضویت شما انجام می گردد.
  3. در صورتی که متوجه شدید به صورت غیرقانونی از حساب عضویت شما استفاده می شود، مراتب را فورا به تریدرآگاه به آدرس …………….    اعلام نمایید.

 

قوانین اطلاعات شخصی اعضا

  1. بعضی از خدمات تریدرآگاه نیاز به عضویت در سایت و ورود اطلاعات شخصی دارد. برای ارائه خدمات بهتر نیاز به جمع آوری اطلاعات زیر می باشد.
  2. ازاطلاعاتی که شما به ما ارائه می دهید: زمانی که می خواهید از خدمات سایت استفاده نمایید نیاز به ایجاد حساب عضویت دارید. ما از شما اطلاعات شخصی دریافت می کنیم (مانند نام، آدرس ایمیل و رمز عبور و …). برای ارائه برخی از خدمات ممکن است آدرس های کیف پول شما نیز درخواست شود که این شماره ها در سرورهای با امنیت بالای  قراردارد. تریدرآگاه ممکن است اطلاعات شما را برای ارائه خدمات بهتر به برخی نمایندگی ها مجاز خود یا شرکت های مرتبط بدهد. برای برخی از خدمات خاص ما این مورد را به اطلاع شما میرسانیم.
  3. کوکی های تریدرآگاه: زمانی که شما سایت تریدرآگاه را بازدید می کنید، ما یک یا تعدادی کوکی را به کامپیوتر شما می فرستیم که منحصرا مرورگر شما را شناسایی می کند. ما از کوکی ها برای توسعه و نوآوری و ایجاد یک سیستم بهینه استفاده می کنیم تا بدانیم که در مورد سایت به چه ویژگی هایی علاقه مندی بیشتری وجود دارد تا نسبت به توسعه آن بکوشیم. اکثر مرورگرها به صورت پیش فرض دریافت کوکی را قبول می کنند، اما شما می توانید از طریق مرورگر خود در صورت صلاحدید آن را غیر فعال کنید.
  4. گزارش های سایت: زمانی که شما از تریدرآگاه بازدید می کنید اطلاعات مربوط به IP شما، پروتکل استفاده از اینترنت، همچنین جستجوی شما در سایت ذخیره می شود. همه این اطلاعات فقط برای بهبود کیفیت خدمات مورد استفاده قرار می گیرد. 
  5. نمایندگی ها و شرکت های مرتبط: قوانین ذکر شده مشمول تمام نمایندگی ها و شرکتهای مرتبط می شود که  برای تریدرآگاه کار می کنند.
  6. تریدرآگاه اطلاعات شما را فقط برای موارد ذکر شده استفاده خواهد نمود و هدف از آن به شرح زیر است
    1. ارائه خدمات و سرویس های مناسب، مانند جستجوهای هوشمند.
    2. تحقیق و بررسی به منظور نگهداری، امنیت و بهینه سازی خدمات.
    3. نوآوری و ارائه خدمات جدید.
  1. در صورتی که تریدرآگاه بخواهد از اطلاعات شما به نحوی غیر از موارد فوق استفاده نماید، حتما اجازه این کار را قبل از انجام آن از شما دریافت خواهد نمود. شما مختارید تا اجازه را  بپذیرید و یا رد نمایید.

 

واگذاری اطلاعات شخصی

تریدرآگاه فقط در موارد و تحت شرایط محدود زیر اطلاعات را در اختیار بقیه خواهد گذاشت

  1. در صورتی که مجوز از شما جهت انجام این کار را داشته باشد.
  2. ما بعضی از مواقع این اطلاعات را از طریق نمایندگی ها و شرکت هایی که برای تریدرآگاه کار می کنند، بدست می آوریم که تمامی قوانین اطلاعات شخصی اعضا در مورد آنها نیز صدق می کند.
  3. واگذاری این اطلاعات در موارد زیر موجه به نظر می رسد
    1. تشخیص به نیاز این اطلاعات توسط ارگان های خاص دولتی
    2. در صورت ایجاد هرگونه مورد امنیتی توسط عضو برای سایت و یا از این طریق برای دیگر سایت ها
    3. در صورت ایجاد هر گونه مشکل برای خدمات، کاربران و یا دیگر اعضای تریدرآگاه از طریق قانونی برخورد می شود.
  1. در صورتی که هر قسمت از خدمات و یا کل آن به شرکت دیگری واگذار شود که بدین طریق بخواهد قوانین اطلاعات شخصی کلا تغییر کند، حتما به شما اطلاع داده خواهد شد.
  2. ممکن است اطلاعات خاصی که غیر شخصی است مثل تعداد کاربران و یا تعداد کلیک بر روی یکی از خدمات ما در اختیار جای دیگری قرار گیرد. از نظر تریدرآگاه این اطلاعات شخصی نمی باشد.
  3. اطلاعات شما در سرورهای تریدرآگاه به صورت کاملا کد شده قرار دارند و امکان دسترسی به آن حتی برای پرسنل تریدرآگاه نیز مقدور نمی باشد.
  4. تریدرآگاه این امکان را برای شما فراهم ساخته است تا بتوانید اطلاعات شخصی خود را هر زمانی که لازم بود تغییر دهید و یا آن را بروزرسانی نمایید.
  5. تریدرآگاه شکایات و مشکلات اعضای خود را مداوما بررسی می نماید. لطفا در صورت وجود هر مشکلی یا سوالی در مورد این قوانین، ما را در جریان قرار دهید.
  6. قوانین اطلاعات شخصی ممکن است هر زمان تغییر یابد البته این تغییرات به صورت اصلاحی است و تغییر عمده ای در آن ایجاد نخواهد شد. هر تغییری که ایجاد شود در این صفحه ثبت می گردد و اگر تغییر عمده ای ایجاد شود حتما در بالای صفحه و به صورت واضح درج خواهد شد.

قوانین مالکیت

  1. هیچکدام از عبارات و مفاهیم مندرج در قوانین فوق به شما این اجازه را نمی دهد که از حقوق قانونی سایت اعم از آرم، نشانه، دامنه و تشابهات اسمی استفاده کنید. مگر اینکه مجوز آن را از تریدرآگاه بطور کتبی داشته باشید
  2. تریدرآگاه تمام حقوق قانونی خود را برای ارائه خدمات محفوظ می دارد. این حقوق تمامی ابداعات و سرویس های ایجاد شده در آینده را نیز در بر می گیرد. شما بدون مجوز کتبی تریدرآگاه حق نشر آن را ندارید.
  3. چنانچه هر مجوزی برای استفاده از سایت و لوگوی تریدرآگاه صادر شود مشمول این قوانین خواهد شد و در صورت تصویب قانون جدید، آن را نیز در بر می گیرد. این قوانین مرتبا در سایت درج می شوند.
  4. شما توافق می کنید که هیچ تغییری در صفحاتی که در اختیار شماست و یا در اختیار شما قرار خواهد گرفت و یا پنلی که در اختیار دارید، نخواهید داد. مگر اینکه مجوز کتبی آن را از تریدرآگاه داشته باشید.

قطع رابطه کاری

  1. همکاری بین شما و تریدرآگاه تا زمانی که یکی از طرفین خواستار قطع اعتبار شود ادامه می یابد.
  2. چنانچه بخواهید ارتباط کاری خود را با تریدرآگاه قطع نمایید این کار را می توانید با اطلاع به تریدرآگاه هر زمان که مقدور باشد و یا حذف عضویت خود از طریق پنل شخصی،انجام دهید.
  3. تریدرآگاه در موارد زیر ممکن است ارتباط کاری با شما را قطع کند.
    1. شما هر کدام از قوانین سایت را نقض کرده باشید و یا کاملا مشخص شده باشد که قصد انجام این کار را دارید.
    2. تریدرآگاه این کار را بر اساس موارد قانون دولتی انجام دهد.
    3. هر کدام از شرکتها و یا نمایندگانی که برای تریدرآگاه کار می کنند، ارتباط کاری خود را قطع نمایند یا از ارائه خدمات به تریدرآگاه خودداری نمایند، متعاقبا ارائه این خدمات به شما قطع می شود و هزینه آن برگشت خواهد شد.
    4. تریدرآگاه بعضی از خدمات را برای کاربران محدود نماید یا آنها را به صورت دیگری ارائه نماید.
    5. ارائه سرویس به شما توسط تریدرآگاه و به عقیده تریدرآگاه از نظر تجاری قابل قبول نباشد.
  1. با قطع ارتباط کاری تمامی حقوق قانونی که در ضمه شما و تریدرآگاه بوده است، مرتفع می شود.